Estée Lauder Hellas: Δωρίζει το 1% των πωλήσεων από όλες τις μάρκες της στον αγώνα κατά του Καρκίνου του Μαστού

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Η Estée Lauder Companies συνεχίζει δυναμικά τη δράση της κατά του καρκίνου του μαστού, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στην εκστρατεία της, η οποία επικεντρώνεται στη συλλογική προσφορά και στη συντονισμένη στήριξη του ανθρωπιστικού αγώνα.

Από την Μαργαρίτα Αργυροπούλου


Φέτος, η Estée Lauder Hellas θα διαθέσει το 1% των συνολικών λιανικών πωλήσεων όλων των μαρκών του Ομίλου, για τον μήνα Οκτώβριο, στην Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το σημαντικό έργο της.

Με αυτή την πρωτοβουλία, η εταιρεία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς μια πιο συνολική και ουσιαστική συμβολή στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού. Για πρώτη φορά, και οι 14 μάρκες του Ομίλου που δραστηριοποιούνται απευθείας στην ελληνική αγορά, ενώνονται με στόχο την υποστήριξη ενός κοινού ανθρωπιστικού σκοπού.

Οι συμμετέχουσες μάρκες περιλαμβάνουν: Estée Lauder, MAC, Clinique, Tom Ford Beauty, Jo Malone London, La Mer, Darphin Paris, Kilian Paris, Bobbi Brown, Editions De Parfums Frederic Malle, Aveda, Origins, Dr.Jart+, Bumble and bumble.

Το συλλεκτικό Pink Ribbon Bracelet, το οποίο σχεδιάστηκε από τον γνωστό σχεδιαστή DUKAS και αποτέλεσε σύμβολο της εκστρατείας από το 2005, διακόπτει πλέον την κυκλοφορία του. Παρά την παύση του εμβληματικού βραχιολιού, η εκστρατεία της Estée Lauder Hellas συνεχίζεται με ακόμη μεγαλύτερη δυναμική, καθώς η συμμετοχή όλων των μαρκών του ομίλου ενισχύει τη συνεισφορά τους στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και υποστηρίζει τη δράση του Ροζ Μαστογράφου.

Η δέσμευση του Ομίλου παραμένει ακλόνητη, ενδυναμώνοντας τον κοινό στόχο της ευαισθητοποίησης και της οικονομικής στήριξης, προς όφελος της υγείας και της ευημερίας όλων.

 

Estée Lauder Hellas: Δωρίζει το 1% των πωλήσεων από όλες τις μάρκες της στον αγώνα κατά του Καρκίνου του Μαστού

Λίγα λόγια για την παγκόσμια Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού

Το 1992, η Evelyn H. Lauder συν-δημιούργησε την εμβληματική Ροζ Κορδέλα και ξεκίνησε την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, εμπνέοντας ένα παγκόσμιο κίνημα με μια αποστολή: να βοηθήσει στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο του μαστού για όλους. Η Estée Lauder Companies με την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού και το φιλανθρωπικό ίδρυμα Breast Cancer Research Foundation®, έχουν χρηματοδοτήσει περισσότερα από 118 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως για έρευνα, εκπαίδευση και ιατρικές υπηρεσίες οι οποίες πραγματικά σώζουν ζωές.